Różne zastosowania dla teczek ofertowych
Teczki kojarzą się raczej z tymi prostymi, zwyczajnymi i dość pospolitymi artykułami biurowymi, ale jeśli tylko zostaną one w odpowiedni sposób skonstruowane, a do tego umieści się na nich logo firmy, momentalnie przeistoczą się w praktyczne narzędzie marketingowe, dbające o wizerunek marki. Mogą być żółte i twarde albo niebieskie i półmiękkie. Czasem będą wyposażone w gumę, która pozwoli na zabezpieczenie umieszczonych w nich dokumentów, by innym razem zaintrygować klienta swoim nietypowym mniejszym formatem. Tak jak różnorodne są teczki ofertowe z nadrukiem, tak różne są też ich zastosowania. Co więc może zrobić z nimi przedsiębiorca, który już zdążył je dla siebie stworzyć?
W tych teczkach można na pewno… tak po prostu przechowywać różne dokumenty. Warto to bowiem robić w estetycznych opakowaniach, które od razu będą wskazywać na to, do kogo (do jakiej firmy) te dokumenty w ogóle należą. Mowa tu zarówno o aktach tworzących na bieżąco, jak i tych starszych, przeznaczonych nawet i do archiwizacji. Ogólnie rzecz biorąc klasyczne artykuły biurowe przydają się absolutnie wszystkim firmom. Lepiej natomiast mieć właśnie takie teczki ofertowe z nadrukiem niżeli korzystać z zupełnie zwyczajnych szarych teczek za kilka złotych.